Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jan 2025 16:32:58 +0200

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/09687 aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn, 76 
Kuressaare ringtee L1 // Kalevi tn 1a // Kalevi tänav // Põhja tn 40 // 
Põhja tänav L4 // L6 // Ringtee L1 // Sikassaare küla, Aru // Haagi // Laise 
// Luguse // Mati // 4 // 4a // Sarapupõllu // Tammiku // Tiigi (null) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kavandatav trass läbib Kuressaare Ringtee 
riigiteed, millel on tulenevalt EhS § 70-72 vajalik tegevus kooskõlastada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27240471>  (menetlus nr: 
467529), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (PIRET MILLER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister